March 29, 2010

Hade en väldigt rolig kväll i lördag, började som sagt hos Nina och dit kom också Lisa, Johan och Linus. Spelade pyramiden och vi söp väl mer eller mindre Linus under bordet. Vid tolv gjorde vi ett försök att gå ner till krogen, Lisa ramlade två ggr och jag och Nina vek oss av skratt. Lyckades komma in på krogen och där blev det toahäng aka gossip först och sen blev det massa dans. På dansgolvet fick jag syn på pojkvännen som hade varit på förfest någon annanstans, skakade rumpa med honom och sen vinglade vi hemåt. Igår vaknade man upp med världens huvudvärk och märkte att det var ett hål i väggen, berättade det för Niclas som inte riktigt förstod vad jag menade. Efter han hade kollat om det stämde så utbrast vi i skratt och det var bara jag som kom ihåg att jag hade ramlat omkull utanför sovrummet. Aja, vi låg kvar i sängen och somnade om och klev upp 16.00, vi tog oss ut och gick till Pause och åt/fikade. Efter det gick vi på en liten promenix, gick förbi videoteket och handlade godis och gick hem och kollade på Into the wild...










No comments:

ARCHIVES